piątek, 3 lipca 2015

Aranżacja sklepu.

To był mój pierwszy projekt w którym miałam przyjemność uczestniczyć.
Współpraca z klientką polegała głównie na tym,ze razem wyszukiwałyśmy mebelki.
Podsyłałam jej linki do Allegro z starociami, które można poddać stylizacji. Część z nich klientka nabyła na wyprzedaży w Ikea.
I tak połączyłyśmy stare z nowym.
Projekt wykonany parę ładnych lat temu,ale klimat mam nadzieję,że jeszcze fajny ;).
Zależało nam,aby sklepik oddawał świeży, lekki klimat. By nie przytłaczał i,aby było jak w domu.
Miłego oglądania :)
Do spisania...
Magda



1 komentarz:

  1. No i tu też trzeba się do tego przyłożyć i zadbać o praktyczne elementy i dekoracyjne dodatki. Rolety od https://plissandroll.pl powinny być świetnym dopełnieniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że poświęciliście mi czas :)