czwartek, 2 lipca 2015

Kilka moich projektów.

Tak na szybciutko,aby zapoznać Was z tym co do tej pory robiłam.
Generalnie błąkałam się. Moja ścieżka kariery i tak zawsze wracała do twórczego myślenia.
W sumie fajnie bo twórczość można wykorzystać w różnych dziedzinach życia, Praktycznie w każdej profesji. Z doświadczenia wiem,że ludzie kreatywni mają lepiej. Lepszy start, więcej pomysłów...rozwiązań. Są poniekąd zwariowani, weseli, ale też twardo stąpają po ziemi.
Przynajmniej ja tak mam i ludzie z mojego otoczenia.
Wiem też,że mimo tych wszystkich atutów nie jest im łatwo. Można by polemizować, ale....bo się zapędziłam. Wracając do meritum, czyli do moich projektów o to kilka z nich. Wykonane dla My Work Space.
Do spisania...
Magda










2 komentarze:

  1. Super szafa http://3.bp.blogspot.com/-ToNaVpJTy0Q/VZV8lBkW2xI/AAAAAAAAAB4/z2SmTBTqeWs/s1600/org.jpg, w jakiej cenie jest taki projekt ? Ekstra, marzenie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od listopada będzie sklep www i serdecznie Cię zapraszam. To ponad 160 cm porządnego organizera do zawieszenia na ścianie.Koszt 890zł.

      Usuń

Dziękuję,że poświęciliście mi czas :)